Specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klienta > Finanse / Bankowość / Ubezpieczenia

No photo

Opublikowano: 14-02-2020 | Wygaśnie: 14-03-2020

Wyświetleń: 1 (unikalne: 1)

Region: Zagranica
Nazwa firmy: SILVERHAND
Rodzaj pracy: Pełny etat
Waluta wynagrodzenia:
Typ wynagrodzenia: brutto
Okres wynagrodzenia: miesiąc
Minimalny poziom wykształcenia: wyższe
Minimalne doświadczenie: 0-2 lata


Agencja Zatrudnienia Silverhand jest podmiotem należącym do międzynarodowego holdingu, wyspecjalizowanego w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, globalnym zasobom wiedzy oraz innowacyjnym metodom selekcji tysiące osób zmieniło pracę na lepszą. Oferujemy bezpieczne oraz stabilne zatrudnienie.

Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży doradztwa finansowego poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. pozyskiwania klientów:

  • budowanie oraz aktualizowanie bazy klientów 
  • przeprowadzaniu rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami, w celu zaproponowania oferty firmy i umówienia spotkania z doradcą (osoby zatrudniona na tym stanowisku nie będą odpowiedzialne za telefoniczną sprzedaż usług firmy)
  • nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami
  • wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie do pracy i dobra organizacja czasu pracy
  • wysoka motywacja i umiejętność pracy z wymagającymi klientami
  • znajomości obsługi pakietu Ms Office
  • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość branży finansowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie na polskich warunkach - umowa o pracę lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz prowizji
  • komfortowe środowisko pracy
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 
  • dostęp do szkoleń oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie Twojej pracy
  • praca w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia umożliwiające zdobycie bądź poszerzanie umiejętności
  • przyjazna atmosfera oraz wsparcie zespołu
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego - możliwość zbudowania i poprowadzenie własnego zespołu CallCenter!
  • respektowane prawo do urlopu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

Aplikuj


Podobne ogłoszenia




Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję
Facebook
Facebook